Caution: kot na beczkach

Witajcie!
Ależ dawno nie było rysunku. Dzisiaj przedstawiam wam koteczka. 

Inspiracją do tego rysunku była rzecz, którą dosłownie przedstawia. Znacie może te takie fajne gluty, które często można kupić w różnych sklepach i stoiskach z pierdołami w okresie wakacyjnym? Takie śliczne dwie beczułki stoją sobie na moim biurku wraz z kotem Littlest Pet Shop na większej z nich. Wiem, że jest on nierozpoznawalny. Jest to figurka z 2006 roku, więc młodsze pokolenia nie mają szans znać tego kotka. Ma on dla mnie jednak wartość sentymentalną, dlatego został uwieczniony na tym oto rysunku zatytułowanym "Caution: kot na beczkach". Może ktoś z was zbierał lub zbiera figurki Littlest Pet Shop albo gluty? Dajcie znać w komentarzach ^^
Saphira

Komentarze

  1. Chyba miałam kiedyś takiego gluta, zawsze ich pełno na wakacyjnych stoiskach. Świetny rysunek, a ten kotek uroczy ^^ W jakim programie tworzysz rysunki?
    kimiart-bloguje.blogspot.com <---- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełno to delikatnie powiedziane! Dziękuję Ci bardzo :D
      Używam PaintToolSai
      Z przyjemnością wpadnę :)

      Usuń
  2. Hah, jestem zdecydowanie starsze pokolenie, ale niestety i tak tego konkretnego kotka nie poznaję :D Choć zawsze wydawały mi się fajne te figurki (w końcu zwierzaki) to nigdy ich nie zbierałam. Kotek wyszedł Ci przeuroczo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy sama szukałam gdziekolwiek jego zdjęcia kilka lat temu, nigdzie go nie widziałam. Może po prostu była to jakiś jednorazowy pomysł. Dziękuję Ci bardzo ^^

      Usuń
  3. Śliczy rysunek. Moja siostra kiedyś zbierała Littlest Pet Shop. Jeszcze chyba je ma :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Jeśli ma, to na pewno bardzo je lubi :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Każda, choćby najkrótsza, wiadomość daje ogromną motywację do pisania :)